This site will look much better in a browser that supports web standards, but it is accessible to any browser or Internet device.






Kulturni praznik in mi

Program

Projekt pripravili: Andreja Gabrijan in Karla Korez


Pri projektu sodelujejo vzgojitelji skupin in otroci ter mladostniki DAS-a.

Zunanja sodelavka ga. Zdenka Gajzer.

Projekt poteka od ponedeljka, 2. 2. 2009, do torka, 10. 2. 2009, v prostorih doma.


Nastajata dva albuma po vsebini pripovedovanja pravljičarke in po ogledu filma Bratovščina Sinjega galeba.

Potek vzgojno-izobraževalnega dela:

Vzgojitelji po skupinah otrokom in mladostnikom predstavijo Prešerna, razložijo pojma kultura in kulturni praznik ter jim približajo vsebino pesnikovih izbranih del. Predlog je, da naj bodo čim bolj iznajdljivi in fleksibilni.

  • Cilji:
  • pridobivati nova znanja
  • seznaniti se s pojmi: kultura, praznik, proslava
  • predstaviti pomen praznika za Slovence
  • predstaviti največjega slovenskega pesnika in njegovo delo
  • s pomočjo računalnika in drugih pisnih virov poiskati pomembne podatke o Prešernu
  • seznaniti se s Prešernovimi deli
  • slediti vzgojiteljevemu branju
  • ohranjati zanimanje za poslušanje poezije
  • zbrano poslušati in razvijati sposobnost doživljanja in razumevanja besedila
  • povedati svoje mnenje
  • posneti gradivo s kamero in fotoaparatom
  • slikati, barvati, risati, razvijati ročne spretnosti
  • ohranjati zanimanje za poslušanje poezije
  • zbrano poslušati in razvijati sposobnost doživljanja in razumevanja
    pesemskega besedila
  • povedati svoje mnenje o prebranem
  • pripraviti se za prireditev
  • nastopati
  • pozorno slediti vsebini, ki jo pripoveduje pravljičarka
  • vključevati se v vsebino dogajanja
  • likovno upodobiti vsebino pravljic
  • ogledati si film
  • pogovarjati se o filmu
  • likovno upodobiti filmske junake in dogodke
  • predstaviti izdelke po skupinah
  • prisluhniti nastopajočim
  • potreba po priznanju, razumevanju
  • večati komunikativnost in samopodobo, odpravljanje treme
  • razvijati medsebojno sodelovanje
  • prisluhniti in slišati govorečega
  • ogledati si dela otrok in mladostnikov, ki so razstavljena v jedilnici
Ogled celotnega poročila o projektu (*.pdf).


N
a vrh | Domov